Tuesday 1 January 2013

Selamat Tahun Baru 2013 bersama Azam Baru

Assalamualaikum semua, dah tiba masa untuk tahun baru (2013) memang sangat-sangat excited sebab tak sangka yang kita dah melalui tahun 2012 dengan baiknya, Alhamdulilah dan syukur atas nikmat pada yang Maha Esa saya dapat melalui tahun 2012 dengan baik dan sihat walaupun di masa yang sama perbagai dugaan di berikan . Nikmat 2012 dapat di rasai jikalau anda sendiri mempunyai kenangan dan memori yang tidak dapat dilupakan.  Eventually, sebagai seorang student memang tidak lari dari TENSION, STRESS dan masalah lain, kehidupan sebagai pelajar banyak mempengaruhi masa saya, sedangkan masa lapang boleh di jadikan untuk kita menimba ilmu, tapi apa yang telah saya lakukan ialah, saya TIDUR, ONLINE, MAIN GAME, LAYAN MOVIE, DRAMA KOREA ;'( dan macam-macam lagi, well itu semua tidak effect study saya if kita pandai bahagi masa :)

2012 dah berlalu, dan tiba masa untuk saya membuka tirai baru, inilah yang dapat dilakukan sebagai individu yang mempunyai perasaan dan sebagai manusia biasa.  Hello 2013 ! welcome to my life, and i will  spent my 2013 lifetime to approach my goal ! I will jot down my sweet memory and of course the worst experience that i ever had :)
   
    Stay calm, stay cool and stay smile :)




 And the fireworks are through 
 Here we are, me and you 
 Feeling lost and feeling blue It's the end of the party 
 And the morning seems so grey 
 So unlike yesterday Now's the time for us to say... 
 Happy new year Happy new year 
 May we all have a vision now and then Of a world 
 where every neighbour is a friend
 Happy new year Happy new year May we all have our hopes, our will to try 

No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Visit