Thursday 7 February 2013


       Menjadi insan yang berbudi bahasa merupakan satu kurnia dan kebaikan yang ada pada diri setiap manusia.  Bukan niat untuk melukakan hati atau sebaliknya, tetapi sebagai manusia biasa kita tidak lepas dari melakukan kesilapan.  Untuk menjadi manusia biasa ialah berdasarkan niat dan bukannya ikut kepala, sedangkan saya menjadi manusia yang tidak cukup ilmu  masih sedar tahap saya di mana.  Bermula dengan persahabatan, keakraban dan begitu rapat dan tiba-tiba perasaan tidak sedap hati muncul kerana perangai mula berubah. Dari bersama pergi ke kuliah dan di akhiri dengan pergi dengan sendiri.  Berdasarkan apa yang telah di lihat dan sebaliknya, saya perasan yang anda mula jauhkan diri dari saya, tidak kisah saya mula anda pinggirkan tetapi tolong jangan babitkan rakan lain, anda tinggal jauh dan saya  pun jauh dari anda itulah sukar untuk saya kerap berjumpa dengan anda. Harap faham dan maklum kerana saya pun mempunyai masalah sendiri dan saya juga  ingin mengulang kaji ...

      Tolong Faham..............Faham................Faham,,,,,,,


No comments:

Post a Comment

Thank You For Your Visit