Tuesday 25 December 2012

Dota !!!


     Okay, first at all, punya payah nak main dota, seriously its turned me into dizzy and orang yang tak tentu arah, bukan nak cakap game ini menyusahkan tapi memang pun susah, i never played game you know, since i played dota its been addicted to me..Super lah tahu main game masa kini, now saya tidak di gelar orang zaman gua... i hate that words, orang zaman gua, kenapalah diorang asyik fikir yang individu tidak pandai main game is Zaman Gua? hahaha well now, i learned to played dota, memanglah buat first time memang balik2 mati, sebab lagi noob dengan benda-benda tu semua, its  really hard for me to played it.  Dengan ada nya kawan yang pandai main and terror main memberikan satu advantage kepada aku  untuk belajar dengan lebih gigih dan baik. Khairuddin ialah salah satu classmates aku yang sangat terror main Dota, apatah lagi game yang lain. seriously dia pun tekanan melatih saya...one words ! STRESSS!!!!! main dota memang best tapi STRESS !!! selalu kalah, baru lawan PC!!! belum lawan Manusia betul..Common help me on this situation. Dota best, tapi erghhh!! need a full patience !!! kecewa ! tapi need an effort to played it well, memanglah untuk beginner selalu kalah, tapi if kita ada effort untuk mencuba sesuatu yang baru tidak salahkan..FIGHTING !


gara-gara kalah main dota !

3 comments:

  1. Jangan stress sgt main game . Kang cepat tua .

    TAMAT MALAM NI 11.59 . JOM DAPAT KAN DRESS + DOMAIN !! SEKARANG LAH , BUKAN NANTI
    http://yayalarhsecret.blogspot.com/2012/12/dress-and-domain-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. aku pro dota mari aku rampage ko 1v1 hehe

    http://blog3dalam1.blogspot.com/2012/12/dua-remaja-hilang-dibawa-arus-ketika.html

    ReplyDelete

Thank You For Your Visit